Saturday 14 January 2012

Assallamualaikum.. kawan-2 semua.. huh =.= dah lama donat tak update blog.. sebab malaz nak bukak blog sekarang.. yelah bukan musim blog pon kan.... sekarang semua buat kerja sendiri.. Eh, tapi kan.. sejak donat menghilang dalam blog nie.. donat da temui cinta donat.. tak kesah lah korang nak cakap yang tu cinta palsu kea.. cinte monyet kea.. tapi lebih baek jage tepi kain sendiri dari tepi kain orang.. sejak donat temui cinta tu.. donat jadi lebih baik dari yang dulu.. hidop donat tenang sangat dapat bf yang 1 kepala dengan donat... suka buat lawak.. setiap kali jumpa.. mesti ada jea cerita nak bukak.. erm dulu masa donat belom jumpa dye.. donat susah.. tak ada duit.. main gitar tak pandai.. pandai sikit-2 jea.. tak suka bergaul... tak hormat parent.. n macam-2 lah yang tak kene.. tapi lepas jea donat bercouple ngan dye.. memancing pon dah tahu serbe sikit.. duit selalu masok.. yelah tolong mama kan.. dulu tak belanja kawan.. sekarang da boleh belanje kawan-2 makan.. main gitar pon donat mula ada usaha... semua nya sebab dye.. tapi selama nie donat tak pernah hargai dye.. donat nak mintak maaf sangat-2 kat dye.. penah sekali donat nak mintak clesh.. dengan alasan sebab tak ada perasaan sayang... urm.. sampai member-2 dye membenci aku.. tapi dengan doa aku da berharap untuk kembali pulih  dengan dye.. aku cuba perbaiki kan keadaan.. alhamdullilah... kami baik-2 sahaja sampai sekarang.. da masok tahun baru da pon.. hampir 3 bulan kami bersama.. alhamdullilah.. .. :) aku harap dye sentiasa ada untuk aku.. dan kami berkekalan hendak nya... amin...... Eh, lupa pulak.. tengok pic dye nie aku suka time dye buat muka.. huhuhu.. I Love You Lykett StillHeart <3

No comments:

Post a Comment